Grąžinimas

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

Atgauti sumokėtą pinigų sumą galite dviem būdais:

  • Pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą.
  • Grąžinimas pudrashop.lt kuponu (pasirinkus šį būdą, grąžinimo paslauga nemokama).

Jeigu atliekant mokėjimą už pateiktą užsakymą buvo panaudoti lojalumo taškai, grąžinant bent vieną užsakymo prekę, pinigų grąžinimas atliekamas tokiu būdu: lojalumo taškų grąžinimas į paskyrą + likusios sumokėtos už grąžinamą prekę pinigų dalies grąžinimas į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas (jeigu sukaupta lojalumo taškų suma nepadengia grąžinamos prekės vertės).

Norint grąžinti prekes Lietuvoje esančiais kurjeriais ar paštu:

  1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru el. paštu pagalba@pudrashop.lt.
  2. Mūsų klientų aptarnavimo centro komanda užpildys visą reikiamą informaciją ir, prireikus, padės visais kitais klausimais.
  3. El. laišku gausite patvirtinimo PIN arba QR kodą, kurį reikės panaudoti pasirinkto kurjerio paštomate.
  4. Pasirinkite Jums patogiausią paštomatą.
  5. Įveskite gautą PIN kodą, užklijuokite atspausdintą siuntos lipduką ir siųskite prekes mums.
  6. Grąžinimo kaina 3.20 Eur.
  7. Grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos pinigų sumos.
  8. Džiaukitės grįžusiais pinigais.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje.
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo pirkėjas.
  • Netinka nekokybiškai prekei.

Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš pudrashop.lt arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.

Pažymėtina, jog galite grąžinti visas pudrashop.lt parduodamas prekes, išskyrus Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis:

(pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; kvepalų atomaizerių, greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.).

Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Kilus klausimams, susisiekite su klientų aptarnavimo centru el. paštu pagalba@pudrashop.lt.